4 / 7 / 2022 - 31 / 7 / 2022動感摩天輪STEM工作坊
動感摩天輪STEM工作坊

【機電青少年大使計劃七月份STEM工作坊 — 動感摩天輪】🎡

 

相信各位對於摩天輪都唔陌生,通常都喺城市或者主題公園🎠嘅熱門景點嚟!但喺近期天氣又熱🥵又唔穩定,有冇咩方法可以涼住冷氣而又感受到摩天輪嘅氣氛呢😊?只要自己擁有一座摩天輪就可以做到啦!今期嘅STEM工作坊主題喺動感摩天輪🎡,各位小小工程師除咗可以喺製作過程中了解到摩天輪嘅運作原理,亦可以喺自己嘅摩天輪上發揮創意🎉,創造屬於自己,獨一無二嘅摩天輪!

 

事不宜遲,仲唔立即報名😝?今次STEM會為參加者提供埋材料包📬,會員可以足不出戶就參加到咁精彩嘅活動。仲唔快啲叫埋朋友仔一齊報名參加👫💁🏻!

 

喺活動完結之後,我哋會挑選一啲精美嘅作品,放喺EMYA Facebook嘅專頁上。如果你嘅作品最後獲選的話,就有機會收到精美小禮物一份㗎啦🙆‍♂️!

 

 

活動詳情:
日期: 2022731 (星期日)
時間: 下午2時至4
形式: 線上以Zoom形式進行
對象: 917EMYA會員
費用: 全免
名額有限,報名從速!

留意截止報名日是2022719 (星期二)

報名方法
1.
參加者必須註册成為機電青少年大使 (按此註冊)
2.
會員登入後,請按下面的「參加」按鈕以提交申請
3.
請到EMYA Facebook專頁「讚好」及「追蹤」 (請按此)
如對活動有任何查詢,可致電 3757-6162

結果公布
會員可於2022720 (星期三) 起登入「會員天地」查閱結果

條款及細則
請確保閣下的會員資料正確,以便工作人員通知聯絡。
大會將以電郵通知參加者該次活動的ZOOM登入編號及密碼。
工作坊將以廣東話授課。
如未有通知而不參與活動,閣下在下次申請參與活動時的優先次序將會被調整。
本署保留結果最終決定權及不設上訴機制。
線上參與者需確保閣下的電腦及網絡穩定。
線上參與者請提前30分鐘登入活動所提供的網址,以作準備。
線上工作坊所需的材料包將會以速遞形式給予參與者,請確保聯絡電話及寄送地址準確。如資料有誤,將不設補寄。
線上參與者需自備顏色筆、剪刀、膠紙、雙面膠紙及膠水等物資以進行活動。

返回