10 / 10 / 2022 - 29 / 10 / 2022【機電青少年大使計劃十月份STEM工作坊 —石油氣的士與它們的日常】
【機電青少年大使計劃十月份STEM工作坊 —石油氣的士與它們的日常】

【機電青少年大使計劃十月份STEM工作坊 —石油氣的士與它們的日常】

 

相信各位小小工程師可能都知道石油氣可以用嚟煮飯,但各位又知唔知石油氣其實都可以用喺我哋日常乘搭嘅交通工具上呢?其實依家馬路上已經有唔少嘅小巴同的士都響應咗石油氣車輛計劃更換成使用石油氣,而且佢哋都要定期進行全面嘅車輛維修同檢查以確保安全。為咗令大家深入了解石油氣車輛包括燃料系统的相關氣體安全資訊,今期STEM工作坊主題會喺石油氣的士,各位工程師除左有機會製作屬於自己嘅迷你石油氣的士,工作坊亦會附送同石油氣的士息息相關嘅迷你加氣站,另外仲會有機電工程署嘅工程師分享添!

 

事不宜遲,仲唔立即報名?今次STEM會為參加者提供埋材料包,會員可以足不出戶就參加到咁精彩嘅活動。仲唔快啲叫埋朋友仔一齊報名參加!

 

喺活動完結之後,我哋會挑選一啲精美嘅作品,放喺EMYA Facebook嘅專頁上。如果你嘅作品最後獲選的話,就有機會收到精美小禮物一份㗎啦!

 

 

日期:20221029 (星期六)

 

時間:下午二時正至四時正

 

形式: 線上以Zoom形式進行

 

對象: 615EMYA會員

 

費用: 全免

名額有限,報名從速!

 

報名方法

 

參加者必須註册成為機電青少年大使 (按此註冊)

會員登入後,請按下面的「參加」按鈕以提交申請

請到EMYA Facebook專頁「讚好」及「追蹤」 (按此)

如對活動有任何查詢,可致電 3757-6162

 

留意截止報名日是20221018 (星期二)

 

結果公布

 

會員可於20221019 (星期三) 起登入「會員天地」查閱結果,並會以電話及電郵通知結果

 

條款及細則

 

  • 請確保閣下的會員資料正確,以便工作人員通知聯絡。
  • 大會將以電郵通知參加者該次活動的ZOOM登入編號及密碼。
  • 工作坊將以廣東話授課。
  • 如未有通知而不參與活動,閣下在下次申請參與活動時的優先次序將會被調整。
  • 本署保留結果最終決定權及不設上訴機制。
  • 線上參與者需確保閣下的電腦及網絡穩定。
  • 線上參與者請提前30分鐘登入活動所提供的網址,以作準備。
  • 線上工作坊所需的材料包將會以速遞形式給予參與者,請確保聯絡電話及寄送地址準確。如資料有誤,將不設補寄。

 

 

機電工程署有權使用所有活動照片及用作宣傳用途。

返回